top of page

Reglement

Daar waar u hoge verwachtingen heeft van ons, hebben wij ook bepaalde verwachtingen van u als patiënt:

​

  • Mocht u onverhoopt verhinderd zijn en onze afspraak niet na kunnen komen, gelieve de afspraak minimaal één volle werkdag van te voren telefonisch annuleren of verplaatsen. Indien u deze limiet overschrijft zijn wij helaas genoodzaakt de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

  • Indien u geen aanvullende verzekering heeft voor tandartskosten verzoeken wij u vriendelijk de gemaakte kosten contant of per pin direct na de behandeling aan de balie te voldoen. 

  • Wij stellen het zeer op prijs dat u met een schone mond bij ons in de stoel verschijnt. Bent u onverhoopt vergeten uw tanden voorafgaand aan de controle of behandeling te poetsen? Vraag de balie medewerker naar een tandenborstel, zodat u dit alsnog kunt doen.

  • Uw mondgezondheid zien wij ook als onze verantwoordelijkheid. Daarom verwachten wij van u dat u minstens eenmaal per jaar bij ons in de stoel ligt voor de periodieke controle.

​

  • Om de hygiëne binnen de praktijk te waarborgen is het helaas niet toegestaan om voedingsmiddelen te nuttigen binnen de behandelkamer.

  • Om de hygiëne binnen de praktijk te waarborgen is het helaas niet toegestaan om uw huisdier mee naar binnen te nemen.

  • Gelieve geen telefonische conversaties te voeren in de wacht- of behandelkamer. Zo wordt niemand gestoord en kan uw behandelaar zich volledig concentreren op de behandeling.

  • Een begroting stellen wij op aan de hand van onze verwachtingen. Echter is niet alles te voorspellen en bepaalde behandelingen kunnen tegenzitten of juist meevallen. Houdt u er rekening mee dat de uiteindelijke kosten kunnen afwijken van het begrootte bedrag. Wij hanteren een percentage van maximaal 10%.

  • Wij doen ons uiterste best onze agenda op tijd te laten lopen. Doet u dit alstublieft ook?

bottom of page