Reglement
Daar waar u hoge verwachtingen heeft van ons, hebben wij ook bepaalde verwachtingen van u als patiënt:
​
-
Mocht u onverhoopt verhinderd zijn en onze afspraak niet na kunnen komen, gelieve de afspraak minimaal één volle werkdag van te voren telefonisch annuleren of verplaatsen. Indien u deze limiet overschrijft zijn wij helaas genoodzaakt de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
-
Indien u geen aanvullende verzekering heeft voor tandartskosten verzoeken wij u vriendelijk de gemaakte kosten contant of per pin direct na de behandeling aan de balie te voldoen.
-
Wij stellen het zeer op prijs dat u met een schone mond bij ons in de stoel verschijnt. Bent u onverhoopt vergeten uw tanden voorafgaand aan de controle of behandeling te poetsen? Vraag de balie medewerker naar een tandenborstel, zodat u dit alsnog kunt doen.
-
Uw mondgezondheid zien wij ook als onze verantwoordelijkheid. Daarom verwachten wij van u dat u minstens eenmaal per jaar bij ons in de stoel ligt voor de periodieke controle.
​
-
Om de hygiëne binnen de praktijk te waarborgen is het helaas niet toegestaan om voedingsmiddelen te nuttigen binnen de behandelkamer.
-
Om de hygiëne binnen de praktijk te waarborgen is het helaas niet toegestaan om uw huisdier mee naar binnen te nemen.
-
Gelieve geen telefonische conversaties te voeren in de wacht- of behandelkamer. Zo wordt niemand gestoord en kan uw behandelaar zich volledig concentreren op de behandeling.
-
Een begroting stellen wij op aan de hand van onze verwachtingen. Echter is niet alles te voorspellen en bepaalde behandelingen kunnen tegenzitten of juist meevallen. Houdt u er rekening mee dat de uiteindelijke kosten kunnen afwijken van het begrootte bedrag. Wij hanteren een percentage van maximaal 10%.
-
Wij doen ons uiterste best onze agenda op tijd te laten lopen. Doet u dit alstublieft ook?